I had a friend play a drum track for my new song...we took a few hours just to get the right tuning and tone for the set up. A good groove, a good day...maybe i'll update with some videos later.

 


khalilfongclub 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(50) 人氣()

  learn those moves...
 kool...the couch of course.
 focus focus focus...but really hungry.
 hahahahahahahahahahahahahahahahaha
 what is he laughing about?

khalilfongclub 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(50) 人氣()



Attention Zarahn Fans: You will be contacted soon!

Hello people! I have been working on many demos and will be getting back in the studio to cook some music up. It's gonna be a fun cd to work on as usual hah...

I'll be in touch - soulboy

khalilfongclub 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(50) 人氣()



Great show guys! Great energy and funni too! Let's jam next time.

Attention Zarahn Fans: I have 11 of Zarahn's autographed playing cards that I plan to give away.

Answer The Following Question: Which member of Zarahn knows magic?

khalilfongclub 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(43) 人氣()




Had a good rehearsal today at the band room! See you tomorrow at the show!

khalilfongclub 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(45) 人氣()

hmmm...
hmmmmm...
hmmm?
yo...
oh?

khalilfongclub 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(50) 人氣()






khalilfongclub 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(50) 人氣()


Wish you all a prosperous chinese new year!! The year of the pig (my year) will be a good one!! i hope haha...i haven't been taking any pics recently so here's a cute pic i found. During this holiday I've been working on my new songs....i'm searching for the sound i wanna give all of you this year.

khalilfongclub 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(50) 人氣()

Hi!! Sorry that i haven't been updating very often. Just that there has been non stop work work work...and i'm leaving soon for more work haha. The other night we finished shooting the "Si Ren You" MV...everyone was very tired as we shot through the wee hours of the morning. I look forward to watching the final cut...maybe you can sing it in karaoke...maybe haha! If you can find it.

 

 me
 it says "pull"...looks cool
 waiting...sleepy

khalilfongclub 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(50) 人氣()

 


khalilfongclub 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(50) 人氣()

找更多相關文章與討論