hi!

I'm so busy working on my 4th cd which will be out in December. There have been a few delays but everything is back on track now! I was in Taiwan a few weeks ago for a meeting to talk about promotional plans and scheduling. My flight was delayed for 5 hours before leaving HK...it's delay season. I have to get back to work now...I'll take some pictures for you soon.

88


哈囉~~

我的第四張專輯將在12月發行, 所以最近都在忙新專輯的製作。雖然已經有一點耽擱, 但還好現在一切都按照時間表在進行!

幾個禮拜前, 我飛去台灣一趟, 跟台灣的工作團隊討論新專輯的宣傳計畫, 那天我的飛機延誤了5個小時左右…..這陣子真的是延誤的旺季…..

好啦~我要繼續去忙我的新專輯了….我會盡快拍一些新的照片給大家看的!!

掰掰~~~


arrow
arrow
    全站熱搜

    khalilfongclub 發表在 痞客邦 留言(37) 人氣()