Let's Stay Together ~ Al Green

The other night I was at a function and had a jam with Jun and his band...we were both familiar with Al Green's "Let's Stay Together" so we jammed that song...it's been kind of stuck in my head so since I haven't updated in AGES here's a short bit of it. Hope you like it 2...it's one of my favs.

Still working hard to finish my dec album...it sounds good so far i think.

See yaz


就讓我們在一起 ~ Al Green

有一晚我在工作,突然就隨興的跟JUN(恭碩良)還有他的樂團玩了一首我們都很熟悉的歌,Al Green的Let's Stay Together,
這件事我一直放在心上,既然這麼久都沒有更新我的部落格,就拿出來跟大家分享一下,希望你們也會喜歡,這是我最喜愛的歌曲之ㄧ

現在正在努力的錄我12月要發的新專輯,我自己覺得目前聽來都還滿意

希望很快看到你們


arrow
arrow
    全站熱搜

    khalilfongclub 發表在 痞客邦 留言(20) 人氣()