Went to Tian Jing and then Taiwan...wanna thank the friends in Korea for presenting me with the award.
I finished my album, but i'm just getting busier and busier...wa.
So many things to do before I go to Taiwan for more promotion.
剛去過天津以及台灣 要謝謝韓國的朋友頒給我的獎(註1)
我已經完成我的專輯 但是我卻越來越忙..哇!
在我去台灣做宣傳之前有許多事要做
null
forgot what this is...rice maybe?忘記這是什麼了....也許是飯?
null
cup of water一杯水
null
the inner bowl碗裡面
null
after i finished 我吃完後
null
before i finished我吃完前
null
starters剛開始

註1
2008韓國MKMF音樂獎(中日韓三地合辦)
方大同獲得亞洲最佳新星獎
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    khalilfongclub 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()